En fredag!

Idag började jag dagen med att städa lite eftersom Anjuli skulle komma på besök! Vi tittade på "sexdrive" och drack te och kaffe och åt bilar. Vi pratade om lite allt möjligt och jag hade jättetrevligt, kul att jag har hittat någon att umgås med på "samma jobb" liksom!

När hon skulle sticka hem så bestämde jag mig för att köra henne bara för övningens skull och det gick väl hur bra som helst tror jag! Ut ur garaget är enkelt, in är svårt...

Efter det blev det film, den nya terminator faktiskt. Den var helt ok! Sen lagade jag supergod mat åt mig och Isse; Fläskytterfilé, palsternacka i ugn och bearniesås! Nomnom!

Nu ska jag INTE titta på idol.

Kommentarer
Postat av: mams

Go girl...puss

2009-11-07 @ 08:41:22
Postat av: Elin

Gud vad mumsigt! Och jag håller med dig om garage...

2009-11-07 @ 16:44:49
URL: http://esheline.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0