Kanon!

Igår blev det en väldigt spontan och trevlig utekväll! Anjuli nämnde något om skabb-haks-kväll och jag var på! Kom dock ut lite sent så det blev att jag och Isse fick sticka hem "tidigt". Kvällen började på en karaokebar (Sophie, vi kanske kan dra dit när du kommer upp, haha!) med sunkiga människor, billig sprit och en övertänd snubbe som tydligen äääääälskar att sjunga! Min gissning är att han inte kan prata idag! Sen fortsatte vi till ett ställe som heter mitt2hem typ. Jättemysigt ställe, kan tänka mig att hänga där fler gånger! Sen stack jag och Isse hem, tråkiga som vi är! Men det var en väldigt trevlig kväll och det känns som om jag äntligen har fått någon att hänga med här i Götet! Tack Anjuli!

Nu ska jag packa lite för min hemresa och jag kommer inte tillbaka utan körkort! Isse säger i alla fall att jag inte får komma in i lägenheten om jag inte har körkort...

Puss och kram, slynor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0