God morgon...

Är uppe i ottan för att tvätta. Vårt badrum började bli överfyllt. Hatar att ha en tvättstuga, vill ha en egen tvättmaskin och torktumlare. Det är dock ganska mysigt att vara uppe en sånhär tid på en lördag. Inte en kotte vaken i princip. Värre kommer det bli sen när jag börjar jobba. Då börjar folk vakna och blir hungriga eller fikasugna.

Nåja. Ordnade så att jag kunde vara ledig på tisdag (tack Lars) så jag slipper stressa till körningen. Skönt som fan. Därför blir det så att jag åker hem imorgon! Lite typiskt eftersom mamma, pappa och Allis åker hem härifrån idag. Suger lite men vafan. Jag får ob hela dagen idag så!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet!

Kommentarer
Postat av: mams

Längtar..puss

2009-10-31 @ 19:36:14
Postat av: lög

kallar du 08.30 uppe i ottan? =P

2009-11-03 @ 14:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0