Hem!

Nu har jag beställt biljett hem till imorrn! Jag ska åka sent och är framme i Malmö vid 23.52! Men jag ska jobba så det är därför. Ska bli så underbart att få träffa alla igen och mysa framför brasan med en B&J och bara längta till julen! Ska bli så kul att träffa vännerna igen också. Och farmor och farfar! Hinner nog inte med att träffa mostrar och mormor och morfar tyvärr. Vill så gärna hinna med alla. Saknar er så mycket <3

Och Colan... Dig känns det nästan som om jag håller på att glömma bort... Så hemskt. Hoppas att du inte har glömt bort mig, älskar dig så mycket, vill kunna ha dig här och ta hand om dig, lilla gumman... På torsdag ska jag skämma bort dig nåt otroligt. Vänta bara! <3

Jag ska snart sova men först måste jag nog ta en värktablett, har så ont i huvudet. Jag måste kolla så att allt är packat och klart också. God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0