Så!

Blev ett par dagar utan bloggande, har varit ute på stan mesta delen av tiden. Allis kom som sagt upp i torsdags och vi spenderade kvällen med att äta tacos i massor!

Fredagen blev en dag på stan. Allis köpte jacka och tre tjocktröjor och jag köpte en tjocktröja, jättefint! På kvällen åt vi godis och kollade på public enemies. Den var sådär, dock så var Johnny Depp lika het som vanligt, om inte hetare.

På lördagen skulle jag tyvärr jobba men Allis gick lite i stan för sig själv och fick lite godsaker från mitt jobb! Hon var lite uttråkad men hon köpte i alla fall benvärmare och en ring som hon har trånat efter i en evighet. Sen när jag hade slutat jobba så åkte vi hem och åt ännu mera godis och tittade på Ice Age 3 - Dawn of the dinosaurs. Jag hade redan sett den men inte Allis. Jag tycker den är grym, kanske till och med den bästa av alla tre! Idag

Idag letade vi oss iväg till skopunkten innan Allis skulle åka hem. Det resulterade i vinterskor till både henne och mig! Efter att hon hade åkt iväg så gick jag in på H&M och hittade världens sötaste grej. Jag lägger in en bild på båda om en stund!

Nu ska jag nog köpa choklad!

Kommentarer
Postat av: mams

Skönt att ni haft det bra..allis hade fina grejor med sig hem!! Saknar dej!!Puss

2009-10-18 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0