Tvättar

Just nu så håller jag på att tvätta, inte så roligt... Jag känner mig dessutom lite stressad för jag måste iväg om en halvtimme och jag vet inte om tvätten hinner bli klar till dess. I alla fall... Har inte hunnit ta bilder på det jag köpte i lördags men jag ska och jag ska göra det imorgon! Har ju faktiskt fullt upp med skola, körkort och jobb! Men det kommer det kommer, räds icke!

Vill säga en gång till hur mycket jag saknar hemma. Jag älskar Gbg och att bo med Isse (även om vi går varandra på nerverna ibland <3) men inget går upp emot hemma <3

Saknar er och älskar er <3

Kommentarer
Postat av: j

puss <3

2009-10-05 @ 20:14:06
Postat av: mams

saknar dej saknar dej saknar dej...puss

2009-10-06 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0