Stressig dag

Isse har redan stuckit iväg till jobbet och jag sitter och väntar på att det ska bli tid att sticka till skolan. Lykkan sitter redan på tåget på väg hit (hoppas jag!) och Isse har bokat en biljett hem till Blekinge ikväll. Jag har inte läst vad jag skulle till idag tyvärr, men jag är så jävla slut i hjärnan. Hela dagen kommer nämligen vara lite stressig.

10.00 Lykkan anländer till Gbg
10.15 Jag börjar min föreläsning
12.00 Lykke möter mig vid skolan och vi ska luncha (fastän jag skulle behöva gå igenom grupparbetet med de andra. Men jag skulle inte hinna i vilket fall som.
14.00 Jag börjar jobba
20.00 Håkan Hellström börjar spela på Liseberg
20.15 Jag slutar jobba och springer till Liseberg
22.00 Håkanbråkan slutar spela och jag och Lykkan ska se om vi kan hålla oss vakna tillräckligt för att ta en cider eller två.

Så... Nu ska jag bli klar.

Kommentarer
Postat av: mams

Hoppas dagen blir underbar...puss

2009-09-18 @ 09:22:22
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0