Mycket som händer

Det är mycket som händer just nu... Jag jobbar ganska få timmar ännu men många fler kommer det bli. Jag har fått lägenhet som blir min allra senast 1 juli. Jag har köpt massor med nödvändiga saker till my place och jag har tagit bilder på allt med! Synd bara att jag inte har photoshop så jag kan få in mina RAW-bilder och omvandla dem... Vill göra allt nu men jag orkar inte ta tag i det!

Blir nervös för att flytta också... Ska jag bo alldeles själv? I en egen lägenhet? I mörkret? Jag som är så paranoid när det gäller mördare och våldtäcksmän? Någon får komma och krypa upp till mig i sängen varje kväll...! Colan är inte så mycket till beskydd ifall det kommer någon och vill slå på mig. Och en liten nattlampa får inhandlas. Och ett par högtalare... Mina blev kvar i gbg...

Idag har varit en ganska bra dag. Jobbat några timmar och tjänat ett par hundra. Ätit gott, haft med min plutte-Colan på mc-träffen i Spjutstorp med mamma och pappa.

En hyffsat bra dag i alla fall.
Sen tänker man ju alldeles för mycket.

Nu ska jag slappa <3


Kommentarer
Postat av: lie

men var har du fått lägenhet? :D:D fan vad kul fäNy! :D <3

2010-04-29 @ 20:50:31
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0