Tackar!

Tack så mycket!

Jag gillar att sova 4 timmar på en natt för att jag oroar mig över min ekonomi. Jag behöver nog lite fler saker att oroa mig för! Och jag ÄLSKAR verkligen att få munsår och ha halsbränna, det känns så härligt i kroppen! Jag gillar även att inte våga titta på kvittot för summan kanske har gått över 300, det är en sån adrenalinkick! Sen är det också jävligt kul att spendera massor med nyfunnen tid på platsbanken och att slicka röv på folk jag inte känner! Men framför allt så är det något jag verkligen älskar..; Att slippa en INKOMPETENT JÄVLA KOSSA SOM DU!!

Jag ska visa dig. Jag är så jävla mycket bättre än du, jag kommer vara något när jag är 34. Inte vara låtsaschef på ett litet café i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: lie

du kommer vara något stort. i know it. <3

2010-04-09 @ 09:54:43
URL: http://cuteretardation.blogg.se/
Postat av: mams

Du e bäst....puss

2010-04-09 @ 23:17:09
Postat av: kim

hahaha!!!

2010-04-17 @ 18:13:48
URL: http://dkim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0