Fick en länk

Jag fick en länk av en kompis till en sexspalt på hamsterpaj.net. En jätterolig fråga som man kunde skratta gott åt, så jag fortsatte att kolla efter fler. Ju mer jag tittade på frågorna desto mer inser jag hur många tjejer som faktiskt blir våldtagna!! Vafan har hänt med samvetet hos folk?! En tjej sa till sin kille att hon inte ville bli tagen i analen men killen sa "fyfan vad taskigt" och gjorde det i alla fall! En annan tjej hade blivit så full på en fest att hon inte kunde stå på benen eller minnas något och vaknat naken bredvid en kille som sa att hon var villig. Hon trodde att HON hade gjort fel och vågade inte anmäla! En annan vågade inte berätta för sin pojkvän att hon inte ville svälja sperma för hon var rädd för att "såra sin kille"! En annan hade dåligt samvete för att hon inte ville suga av sin kille för att han slickade henne! Seriöst!?

Vafan händer med folk?! Detta var allihop tjejer runt 14-16 år. Helt galet, jag blir så jävla förbannad!!

Kom igen tjejer, nu sexstrejkar vi!!!

Kommentarer
Postat av: mams

Håller med dej!! Puss

2010-03-27 @ 09:26:49
Postat av: Anonym

Men usch vad hemskt! Äckliga varelser!



pussilepuss

2010-03-29 @ 18:18:38
Postat av: lillsyrran

från allis förresten kommentaren innan xD

2010-03-29 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0