Lilla pluttis...

Colan, jag saknar dig så mycket...
Hata inte mig för att jag inte är med dig. Jag älskar dig mer än vad jag kan beskriva med ord och så är det även om du kanske inte tror det. Jag vill inte att du lämnar min sida när jag är hemma och det är väldigt sällan du gör det också. När du väl gör det känns det så ensamt, så kallt.
Du är min lilla skugga, min lilla svans. Försöker att inte tänka för mycket på att du inte är här, får bara tårar i ögonen då... Min lilla pluttis...

Du är min, bara min.
Min lilla skugga <3

Kommentarer
Postat av: j

TA MED HENNE TILL GBG!!!!!!!!

Du förtjänar att ha henne där!

2010-03-12 @ 10:45:29
Postat av: Elin

Håller med föregående skrivare!

2010-03-13 @ 00:20:28
URL: http://esheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0