Faaaantastiskt!

Jobbat rätt mycket på senaste, i princip två veckor i rad, men nu är jag äntligen ledig lite! Fredagen börjades med 6,5 timmar bädda sängar och städa stugor och avslutades med ost och kex med familjen!

Lördagen var helt otroligt bra. Började dagen med att gå upp cirka klockan 9 för att göra mig iordning för simrishamn. Där blev det in på systemet för att köpa en jag-har-saknat-dig-och-jag-vill-att-du-ska-bli-lika-packad-som-jag-ikväll-present till Jasse! Hon blev glad, tur för henne! <3

Sedan bar det av till Jake och jag fick ett nytt tillskott i tatueringsfamiljen <3 Bild kommer!

Jag åkte hem till henne i skuran där vi började supa och fixade oss. Vi blev myycket heta, med matchande jumpsuits! Sen stack vi till hennes bror som blev full i gasen och sen åkte vi till ystad. Den tågfärden var nog det roligaste på länge! Kontrollanten hängde på på vår dåliga danska och det var fjortisfylla för hela slanten!

Sen hade vi asroligt med Pajje och Corre. Jag vet egntligen inte riktigt vad vi gjorde i så många timmar men mycket dans blev det i alla fall!

Idag kanske jag ska träffa sebastian. Längesen vi sågs! Han har till och med hunnit skaffa sig en bruten näsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0